מינויים

פרופ' רפי חרותי נבחר לראש החוג לרפואה פיזיקלית ושיקום באונ' תל אביב

פרופ' חרותי, רופא ספורט ומומחה בטיפול ובשיקום מיני, מנהל חטיבת השיקום בבית החולים רעות, ייכנס לתפקידו באוניברסיטת תל אביב בספטמבר הקרוב

10.06.2020, 11:12
פרופ' רפי חרותי, מנהל חטיבת השיקום בבית החולים רעות. צילום: גיל דור

פרופ' רפי חרותי, מנהל חטיבת השיקום בבית החולים רעות, נבחר לראש החוג לרפואה פיזיקלית ושיקום באוניברסיטת תל אביב. מינויו ייכנס לתוקף ב-1 בספטמבר הקרוב.

פרופ' חרותי הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומזה כ-30 שנה משמש בתפקידי הדרכה וחינוך אקדמי בפקולטה. בין השאר היה שותף להקמת התכנית למין ומיניות האדם, אותה הוא ממשיך לרכז.

נוסף על היותו ראש חטיבת השיקום בבית החולים רעות, פרופ' חרותי יסד ומנהל את המרפאה לטיפול ושיקום מיני בבית החולים, המרפאה הציבורית הגדולה בישראל בתחומה, ומשמש מרכז הוראת הסטודנטים והמתמחים בבית החולים.

פרופ' חרותי הוא רופא ספורט ומעניק בהתנדבות ליווי רפואי מקצועי מזה עשרות שנים לנבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל. בשנה האחרונה הוא מוביל את הטיפול בנבחרת השחייה במסגרת החסות הרפואית של בית החולים. כמו כן, הוא מרצה בארץ ובעולם וסוקר מאמרים בעיתונים רפואיים בחו"ל בנושא שיקום ובריאות מינית.

פרופ' חרותי מסר: ""מינוי זה מהווה הכרה של הקהילה האקדמית בבית החולים רעות ועל כך אני גאה. רפואת השיקום היא אחד התחומים החיוניים ביותר לפרט ולחברה ויש חשיבות עצומה בהכשרת דור העתיד וחיזוק התחום במערכת הבריאות בישראל".

תגובות